"Rekli su mi da zbog bolesti više neću igrati nogomet"


Nacho Fernandez , igrač koji je prošao sve omladinske kategorije Real Madrida i stigao do prve momčadi kraljevskog kluba, je otkrio da je gotovo prestao igrati nogomet u djetinjstvu zbog zdravstvenih problema. Kada je imao 12 godina, braniču Real Madrida su rekli da zbog dijabetesa više neće smjeti igrati nogomet.

"Sjećam se kada sam stigao u bolnicu, moj doktor nije bio tamo nego me je primio njegov kolega. Sjećam se da smo imali turnir s Madridom i da nisam mogao putovati sa suigračima. Zapravo, taj doktor mi je rekao da se moram maknuti od nogometa , da ga više neću moći igrati," prisjetio se Nacho u razgovoru za UEFA.com.

Srećom, Nacho je samo nekoliko dana kasnije otišao na pregled kod svog doktora i on mu je dao potpuno suprotnu dijagnozu.

"Nakon vikenda sam otišao kod doktora Ramireza , svog doktora kojeg volim jako puno, i on mi je rekao potpuno drugačiju stvar: rekao mi je da je ključno za mene da nastavim igrati jer je sport jako važan."

Uz pažljivu prehranu, Nacho nikada nije imao problema sa svojom karijerom. Štoviše, sportom se bavi i kada nije na nogometnom travnjaku.

"Kada sam na odmoru volim brdski biciklizam, triatlon... Radim sve što volim, ništa me ne sprječava. Moram biti malo pažljiviji s hranom , ali uz pomoć doktora sam postao pravi fenomen . Dijabetes je od mene napravio odgovornu osobu," zaključio je Nacho.