Real Madrid poslao Lucasa Silvu na posudbu u bivši klub


Veznjak Real Madrida Lucas Silva vraća se u bivši klub Cruzeiro, potvrdio je španski klub. Brazilac je u Real došao prije tri godine, ali kod Zinedinea Zidanea nije se baš naigrao i morat će se vratiti u Brazil.

Silva je za Kraljeve odigrao devevt mečeva, a klub ga je već htio ranije poslati u Sporting Lisabon na  posudbu, no tada je zbog problema na ljekarskim pregledima prekinut transfer.

Sada je ipak 23-godišnji veznjak potpisao za Cruzeiro, u kojem bi trebao ostati 18 mjeseci kao posuđen igrač. Inače, njega ugovor s Real Madridom veže do ljeta 2020. godine.

Objavi komentar

1 Primjedbe

  1. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da kontaktira Dr. Trust na WhatsApp: {+ 14432813404} ili putem e-pošte na {placeofsolution@yahoo.com} ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik se vraća jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam još jednom Dr. Trust.

    OdgovoriIzbriši