"Mourinho je glavni razlog što sam postao zločest momak"


Bivša zvijezda nizozemskog nogometa Royston Drenthe ponovno je progovorio o svom odnosu sa Joseom Mourinhom za vrijeme dok je igrao za kraljevski klub.

Drenthe je sada 30-godišnji glazbenik, a nekada je bio velika nada. Bivši reprezentativac Nizozemske, 2007. godine je potpisao za Real Madrid, a engleskim medijima ispričao je kako je živcirao tadašnjeg trenera Mourinha:

"Mourinho je poludio kada je vidio da sam se vratio s posudbe. Hercules mi nije isplaćivao plaću i odlučio sam otići. Mourinho je smatrao da bih trebao mnogo bolje predstavljati klub. Pokušao sam postati zvijezda Reala, nisu imali poštovanja prema tom pokušaju i Mourinho je bio glavni razlog što sam postao zločest momak", izjavio je Drenthe i dodao:

"Nisam imao dobar odnos s njim. Međutim, zaboravljao je da sam igrao bez plaće na posudbi i nisam želio da to bude tako."

Nakon raskida ugovora s Realom 2012. godine, Drenthe je igrao za Alaniju, Reading, Sheffield i Kayserispor, a zaigrao je i za klubove poput Evertona i Feynoorda. Karijeru je završio u Baniyas Clubu u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.