"Dogovorili smo se za štrajk, otišao sam doma i na TV-u vidio da treniraju svi"


29-godišnji Royston Drenthe, nedavno se umirovio i otisnuo se u glazbene vode, odnosno potpuno se posvetio rappu. Tijekom karijere igrao je za mnogo klubova, a neki od njih su Real Madrid i Everton.

"Imao sam mnogo sukoba sa Moyesom dok sam igrao u Evertonu i nisam imao dobar odnos sa Mourinhom za kratko vrijeme koje smo proveli zajedno u Real Madridu. Bio sam označen kao 'zločesti dečko', ali bilo je i mnogo trenera koji su me pitali kako je to moguće jer nikad nisu imali problema sa mnom. Ali takve stvari nećete pročitati u medijima", izjavio je Drenthe i osvrnuo se i na problem s plaćom kojeg je imao u Španjolskoj:

"U Hercules Alicanteu momčad se složila da nećemo otići na trening jer nam plaće nisu bile isplaćene. Ali kada sam upalio TV, vidio sam da su na treningu bili svi osim mene. Navijači su mi razbili prozore na kući i zašarali je grafitima jer su me vidjeli kao pohelpnika."

Otkrio je i razloge zbog kojih se relativno mlad odlučio na mirovinu:

"Još uvijek volim igrati nogomet, ali više nemam motivaciju za sve ono što dolazi s njim. U posljednjem klubu u kojem sam igrai u UAE (Bani Yas) morao sam svaki put tražiti plaću, inače ne bih bio plaćen. Još uvijek mi duguju plaću za četiri mjeseca i ako ih ne zatražim, ostat ću bez nje. Takve stvari me demotiviraju jer sam stvarno naradio za svoju plaću. Sada samo želim raditi ono što volim", rekao je za kraj Drenthe.