Bivši realovac otkrio: Išli smo vani i nakon debakla protiv Barcelone


Te sam se noći morao iskrasti i iz kuće, od vlastite žene! Jer ona je znala da to što radimo nije pametno. Spuštao sam se nizbrdicom i upalio auto tek kad sam se udaljio

Royston Drenthe (29) bio je veliki talent, na EP-u do 21 godine 2007. dobio je Zlatnu loptu kao najbolji igrač, kupio ga je Real Madrid... i tu je otprilike stala njegova nogometna priča.

U Realu se nije naigrao, uslijedili su Hercules, Everton, Alania, Reading, Sheffield Wednesday, Kayseri, na kraju čak i Baniyas iz Emirata, dok nije shvatio da nema smisla. Potratio je nogometni talent i krenuo u glazbu.

I dok se probija na DJ sceni i razmišlja da napiše autobiografiju, pričama iz nogometne karijere uveseljava puk. Tako je za nizozemske medije ispričao još jednu epizodu iz Reala:

"Jednom smo kod kuće izgubili od Barcelone, mislim 1:4. U Madridu je tabu izlaziti. Mislim, može se izaći, ali ne ako izgubite. Ljudi vas ne mogu vidjeti u noćnom izlasku ako izgubite."

"No, imali smo grupu mladih igrača. Neću ih imenovati, ali primio sam poziv suigrača, koji mi je rekao 'Roy, idemo!'

"Pretrpjeli smo tako težak poraz, možda i više od 1:4 (bilo je to 2:6, 2009. godine, nap. a.) i doista nam je trebalo da pročistimo glave."

"Ali ni moja žena nije smjela znati za to, jer znala je da izlazak nakon takvog poraza i nije baš dobra ideja. Pa sam se iskrao iz kuće, čak sam izvezao automobil u leru, da ne čuje kako ga palim. Samo sam se spustio s brežuljka i tek kad sam se udaljio od kuće, upalio sam automobil."