"Real me nije htio prodati u Chelsea"


Zašto nisam uspio u Cityju? Jer me prevario trener!, i danas je ljutit Robinho. Robinho tvrdi da je njegov transfer u Chelsea propao jer se Real naljutio na londonski klub! Brazilac je na Stamford Bridge trebao doći u ljeto 2008., da bi kasnije završio u Manchester Cityju.

U Chelsea ga je htio dovesti Luiz Felipe Scolari, ali koštala ih je prevelika samouvjerenost.

"Moja je želja bio odlazak u Chelsea, Big Phil rekao mi je da ću im donijeti prevagu jer momčadi mu je baš nedostajalo kreacije. No, Realu se nije dopalo što je Chelsea već počeo prodavati dresove s mojim imenom prije nego što je posao bio zaključen", otkrio je Robinho za FourFourTwo.

“Siguran sam kako je ta pogreška bila jedan od glavnih razloga što je transfer otpao, za Real je to stvar ponosa."

Robinho se nije pokazao u Premier ligi, nije izdržao ni jednu punu sezonu. Zabio je 15 golova u svim natjecanjima za City 2008./09. pa je otišao u Santos na posudbu u zimi 2010. Nikad se nije vratio...

Danas Robinho vjeruje da je krivac za takav rasplet bio klub jednako koliko i on sam.

"Trener Mark Hughes rekao mu je da nema problema da napustim pripreme na Tenerifeu, a potom se nije toga držao. Naime, prije dolaska, nisam imao nimalo odmora i obećao mi je da će mi dati tjedan dana. Kad smo doputovali na Tenerife, pitao sam ga 'Treneru, mogu li sada dobiti obećani odmor?' Rekao je 'OK', spakirao sam se, javio klubu da odlazim i uživao tjedan dana kod kuće. Što mi je obećao."

Objavi komentar

0 Primjedbe