Razgovarao sam s Jamesom, razumijem da se ljuti...


Uoči prve utakmice novog svjetskog prvaka ove godine, glavna tema konferencije za medije Zinedinea Zidanea bio je prijelazni rok. I sudbina Jamesa Rodrigueza, Pepea i Alvara Morate.

"James je Realov igrač, i to važan. Slažem se s njim dobro, kao i s ostalim igračima", rekao je Zidane.

"Teško je kad ne igrate u finalu SP-a, lako je naljutiti se, razumijem to, ali sad je to prošlost."

"Razgovarali smo, rekao sam mu da je Realov igrač, on želi biti ovdje, u najboljem klubu na svijetu. Ja ga želim i nemam što više reći."

A Pepe, kojeg žele Kinezi? I Morata, koji je navodno nesretan i želi natrag u Juventus?
"Pepe je naš važan igrač, koji je ovdje deset godina stvarao povijest. Ne zanimaju me priče o odlasku. A priča o Morati nije ni blizu istini, Alvaro je sretan, ovo mu je dom, radi dobro i 100 posto je s nama. Nije važno što govore ljudi izvan kluba, mislim da to nisu istine."

Osvrnuo se i na Fifinu dodjelu najboljih u prošloj godini:

"Neće me iznenaditi ako ja ne budem najbolji trener godine, ali bi ako Cristiano ne dobije nagradu za najboljeg igrača. Kako sam zadovoljan godinom? Ha, izgubio sam nešto kose..., ali i vi ste!", našalio se s novinarima.

"Najljepše mi je bilo osvajanje Lige prvaka, jer sigurno ih neću osvojiti 20 kao Realov trener! A još učim i napredujem kao trener."

Objavi komentar

0 Primjedbe