Real u novoj sezoni s novim napadačem, a njegova poruka oduševila je sve u Madridu


Raul De Tomas vraćen je s pozajmice i bit će na raspolaganju treneru Real Madrida Julenu Lopeteguiju u narednoj sezoni.

De Tomas je prošle sezone igrao na posudbi u Rayo Vallecanu, ali je nakon dobrih igara dobio poziv da se vrati u Real, a s prvim timom je potpisao ugovor.

S 24 pogotka u dresu Raya uveliko si je otvorio vrata Santiago Bernabeua i bit će kod Lopeteguija u timu, a bivši selektor Španije itekako zna o kakvom se igraču radi i uglavnom pruža priliku mladim Špancima.

"Svi mi imamo snove. Moj je počeo kada sam imao samo osam godina i pridružio sam se ovom klubu. Znao sam da će me svaki korak koji napravim sve do danas voditi do ostvarenja mog sna, a to je da budem igrač Real Madrida", poručio je De Tomas.

Sada se mladi napadač nada da će ga Lopetegui češće koristiti naredne sezone i da će na pravi način pokazati zašto nosi dres kraljevskog tima.

Objavi komentar

0 Primjedbe