Gotovo svaki igrač koji je igrao zajedno s Cristianom Ronaldom govore istu stvar o njemu, a to je odricanje koje on proživljava zbog nogometa. A posebice oko toga priča u posljednje vrijeme njegov suigrač iz dana kada je igrao za United, a to je Patrice Evra.

Kada su igrali zajedno za United, Portugalac je Francuza pozvao na ručak nakon treninga, ali se Evra prilično iznenadio s cijelim ishodom.

 "Dao bih svima savjet, kada vas Cristiano Ronaldo pozove na ručak u svojoj kući, samo mu recite 'ne'." - rekao je Evra za ITV.

 "On mi je rekao: 'Patrice dođi kod mene nakon treninga.' Otišao sam, iako sam bio jako umoran nakon treninga. Na stolu ste mogli vidjeti tek salatu i obično bijelo meso, piletinu, tako da sam ja samo rekao 'okej', a umjesto soka kojeg nije bilo, bila je voda."

 "Počeli smo jesti i ja sam mislio kako će nakon ovog doći pravo meso, ali to se nije desilo. On je završio i počeo se igrati s loptom, vježbao je svoju tehniku i neke poteze, a nakon toga me pozvao i rekao: 'Idemo odigrati dupli pas'." - dodao je Francuz.

 "Na kraju sam ga pitao mogu li završiti sa svojim jelom, a on je rekao: 'Ne, ajde idemo igrati dupli pas'."

 "Počeli smo igrati dupli pas, a kad smo završili pozvao me u bazen da idemo plivati, ja sam opet rekao 'okej', te smo nakon toga išli u jacuzzi i saunu, pa sam mu rekao da sam ja gotov. Pitao sam ga: 'Cristiano, zašto smo došli ovdje, jesmo li ovdje došli jer imamo sutra utakmicu ili samo zbog ručka?'" - dodao je Evra.

 "Tako da svima bi preporučio da kada ih Ronaldo pozove na ručak da jednostavno kažu ne. Jednostavno recite ne jer taj čovjek, on je stroj, on ne želi prestati trenirati."

I još jedna anegdota nakon one o stolnom tenisu i duela s Ferdinandom!