Neymar ima zanimljivu prošlost, a ovo niste sigurno znali.

Neymar je jedno od najprepoznatljivijih sportskih lica u svijetu, a o njemu se manje-više sve zna, a ove stvari većina njegovih velikih fanova ne zna. Dok je imao godinu dana skoro je poginuo u saobraćajnoj nesreći u kojoj je sudjelovao sa ocem.

"U Brazilu su ulice u velikoj nizbrdici, te čim kiša padne postanu veoma opasne, dok smo se vozili pojavio se automobil ispred nas, a ja sam morao naglo skrenuti i sletjeli smo sa ceste," prisjetio se Neymarov otac.

"Neymar je krvario, a ja sam imao povredu kuka, lijeva noga mi je završila na desnoj", ispričao je ovaj detalj Neymarov otac.

Brazilac se oporavio od udesa, te je svoj talenat realizirao preslakom u Barcelonu, a malo ga je dijelilo od potpisa sa Real Madridom. Realovi skauti su bili oduševljeni Neymarom, otišao je na probu i zadovoljio je struku, ali Santos je izmijenio ugovor i ubacio nekoliko klauzula na koje Perez nije htio pristati.

Napadač obično propušta utakmice 11. marta, te koristi priliku da ode u Brazil. Dugo se nije znao razlog, a potom je otkriveno da je razlog sestrin rođendan s kojom je jako blizak. No najvažniji čovjek u njegovom životu je sin Devi Luca kojeg je dobio sa 19 godina.

"Bio sam klinac, kad sam čuo da ću postati otac prestrašio sam e i nisam ga želio priznati", rekao je Neymar koji je rekao da je najbolji potez u njegovom životu što je priznao sina.