Fernando Hierro: "Ronaldove Zlatne lopte u doba dominacije Barcelone su čudo"

"Kada je Isco imao 15 godina, gledao sam njegov nastup u lokalnoj ligi te sam nakon 10 minuta napustio teren jer sam vidio više nego što sam trebao"
Legenda Real Madrida dao je nekoliko izjava za Goal


Fernando Hierro legendarni je branič Reala, član čuvenih galacticosa, a danas traži novi trenerski izazov nakon što je prošle sezone vodio Oviedo.

"Biti trener nije lako. Za vas je sve crno ili bijelo, nema sredine koja bi zadovoljila momčad, klub, navijače i medije", za Goal  otkriva legendarni Hierro pa dodaje:

"U sezoni u kojoj sam bio pomoćnik Carla Ancellotija, odlučio sam kako ću se u daljnjem tijeku života baviti trenerskom karijerom. Ancelloti je sjajan čovjek, miran, osoba koja obožava nogomet. Žao mi je što je dobio otkaz u Bayernu jer mislim kako bi nakon nekog vremena ostvario veliki uspjeh."

"Nikada nisam imao problema ni s Realom ni s Florentinom Perezom, s kojim imam vrlo dobar odnos. Sretan sam jer legende kluba kao što su; Raul, Roberto Carlos, Guti, Zidane i danas u klubu te obnašaju svoje dužnosti."

Nedavno je Zidane vodio 100. utakmicu na klupi Reala.

"Zidane je procesu stvaranja epskog razdoblja, koje će zlatnim slovima ostati upisano u povijesti kluba."

"Nisam siguran koja je ekipa bolja, galacticosi ili današnja momčad, ali ako moram izabrati, odabrao bi našu."

"Imao sam mogućnost ostati u klubu, ali sam se odlučio otići i započeti samostalnu trenersku karijeru."
Hierro je govorio o dominaciji Messija i Ronalda

Osvrnuo se legendarni branič i na čuvenu borbu Ronalda i Messija posljednjih godina.

"Cristiano Ronaldo će zasigurno biti jedan od najboljih igrača u povijesti Real Madrida. Puno će nam nedostajati kada jednog dana ode. U razdoblju Barcelonine nadmoći, Cristiano je osvojio četiri zlatne lopte što je zaista veliko postignuće i na tome mu treba čestitati."

"Bale ima veliku želju za uspjehom i siguran sam kako će jednog dana ostvariti sve što želi. Istina je kako je već relativno dugo u klubu te da je pretrpio mnogo ozljeda, ali s obzirom na njegovo psihičko i fizičko stanje, siguran sam kako će jednog dana ostvariti svoj puni potencijal."

"Kada je Isco imao 15 godina, gledao sam njegov nastup u lokalnoj ligi te sam nakon 10 minuta napustio teren jer sam vidio više nego što sam trebao."

Za kraj je dao komentar i na španjolsku reprezentaciju.

"Španjolska će biti jedna od šest, sedam reprezentacija koje će se boriti za naslov svjetskog prvaka. Imamo odličnu ekipu koja se sastoji od kombinacije mladih i iskusnih, pobjedničkih igrača, a izbornik Lopetegui radi izvrstan posao", zaključio je Hierro.

Objavi komentar

0 Primjedbe